Amazing-bakery-interior-design-concept

امروزه در جنگ رسانه ای و تولیدات وافر کارخانه های تولید نان، مارکتینگ این محصول اهمیت دو چندانی پیدا کرده است.

تولید محصول در فروشگاه و فروش آن به صورت هم زمان نوعی از تبلیغات مدرنی است که امروزه مورد توچه فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای قرار گرفته است.

ایده تولید در محل و در اصطلاح show تولید و فروش هم زمان از زمانی در اروپا مطرح شد که سبک جدید از تبلیغات تصویری مورد نظر هایپر مارکت ها قرار گرفت.

برای تشریح این موضوع تصور این موضوع را داشته باشید که شما در یک فروشگاه مجموعه ای از ماشین الات مورد نیاز برای تولید نان را در اختیار دارید و پس از طی پروسه پخت می توایند محصول خود را در اختیار مشتری قرار دهید که هیجانی وافر برای خرید محصولی تازه از شما دارد در فضایی که عطر نان بر ذوق و قریحه مشتری غالب شده است.

1548

محصول شما هوش هیجانی مشتری شما را افزایش می دهد و در نهایت برای این فروشگاه افزایش فروش به ارمغان خواهد آمد.

شرکت پریما صنعت با راه اندازی چندین مورد از این فروشگاه ها اماده ارائه این خدمت به صاحبان فروشگاه ها و حامیان ایده های نو می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.